combo

لو عجبك المنتدي يا ريــــت تسجل وتمتعع بكل التحميلات والصور والافلام والاغاني وكمان عايزين مشرفين ومديرين يا ريت تنضم لينا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

combo

لو عجبك المنتدي يا ريــــت تسجل وتمتعع بكل التحميلات والصور والافلام والاغاني وكمان عايزين مشرفين ومديرين يا ريت تنضم لينا

combo

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

mohamad sarhan أفلام أغاني ألعاب برامج صور فيديو تحميلات

المواضيع الأخيرة

» صور مضحكة فضايح النادي الأهلـــــــي
نكت غباء الجزء2 Icon_minitime1الثلاثاء يوليو 26, 2011 7:57 am من طرف زائر

» حصريا 0الفيلم الكوميدي "خليك في حالك" بجودة DVDrip بمساحة 195 ميجا فقط
نكت غباء الجزء2 Icon_minitime1الجمعة مايو 29, 2009 8:24 am من طرف mohamad sarhan

» تحميل فيلم سيدة الأقمار السوداء .. للكبار فقط +18 .. حسين فهمي
نكت غباء الجزء2 Icon_minitime1الأربعاء مايو 27, 2009 8:36 am من طرف mohamad sarhan

» تحميل فيلم ذكري ليلة حب للكبار فقط +18
نكت غباء الجزء2 Icon_minitime1الأربعاء مايو 27, 2009 8:14 am من طرف زائر

» تحميل فيلم دكان شحاته بطوله هيفاء وهبى -نسخه تصوير كاميرا ممتازه بحجم 202 ميجا
نكت غباء الجزء2 Icon_minitime1الثلاثاء مايو 26, 2009 11:37 am من طرف mohamad sarhan

» حصريا وبانفراد :: جميع اصدارات لعبه ماريو بحجم 94 mb
نكت غباء الجزء2 Icon_minitime1الإثنين مايو 25, 2009 5:11 pm من طرف mohamad sarhan

» أغني 5 أشخاص في العالم ومجالهم العملي؟؟
نكت غباء الجزء2 Icon_minitime1السبت مايو 23, 2009 5:04 am من طرف زائر

» أعلان فيلم أحمد السقا أبراهيم الأبيض
نكت غباء الجزء2 Icon_minitime1الجمعة مايو 22, 2009 3:21 pm من طرف mohamad sarhan

» حصريــا :: حلقة المفتش كرومبو (( مين اللي سرق الموبايل )) :: جودة عالية علي اكثر من سيرفر
نكت غباء الجزء2 Icon_minitime1الأحد أبريل 26, 2009 4:28 pm من طرف mohamad sarhan

تصويت

مايو 2024

الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

اليومية اليومية

نكت غباء الجزء2

mohamad sarhan
    mohamad sarhan
    Admin

ذكر عدد الرسائل : 57
    بتشتغل إيه؟؟ : student of business adminstration in future univercity in egypt (FUE)
    رتبتـك : https://i.servimg.com/u/f53/12/73/36/32/samp1810.jpg
    رتبتــــك : نكت غباء الجزء2 186
    مـــزاجك : نكت غباء الجزء2 Buusy10

3223 نكت غباء الجزء2

مُساهمة  mohamad sarhan السبت أغسطس 23, 2008 7:59 pm

مرة واحد قابل واحد اخنف فسالة قالة "انت بتشتغل اية؟" فرد علية الاخنف وقالة "فننان" قالة "يعنى بتغنى" فرد الاخنف "فننان" فرد الاخنف "فننان" قالة الراجل "يعنى اية بتمثل؟" يعنى فرد الاخنف قالة "لا فننان يعنى بحت العيش فى الفن
    مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!
    بعد بحث دام عدة سنوات وقف العالم أمام حشد كبير من الناس ومن بينهم علماء العالم :وأخيراً وبعد عدة سنوات إليكم ما توصلت إليه وضع العالم على منضدة أمامه عنكبوتاً ثم قال للعنكبوت : امش للأمام خطوتين ،ففعل العنكبوت ثم قال :ارجع للخلف خطوتين ، ففعل العنكبوت ذلك ثم أخذ العنكبوت وخلع يديه ورجليه كلها ، ثم وضعها على المنضدة مرة أخرى وقل : امش للأمام خطوتين ،فلم يفعل العنكبوت ثم قال مرة أخرى : امش للخلف خطوتين ،فلم يفعل ذلك أيضاً وهنا نظر العالم للجمهور بكل ثقة وافتخار وقال :أرأيتم ذلك ،هذا ما توصلت إليه ،بأن العنكبوت إذا فقد أرجله يفقد حاسة السمع.
    مرة اتنين اصحاب بيقولو ابعض تصدق انا الخدام بتاعى غبى اوى فالتانى قالوه لا ده انا الخدام بتاعى اغبى فقالوه الاولانى تعالى نشوف فجه الاول ونادى الخدام بتاعه وقالوه خد الربع جنيه ده وروح اشترى ليه عربيه مرسيدس واليانى نادى الخدام بتاعه وقالوه روح النادى وشوفنى هناك ولا لآ فراحوا الخدامين و اتقبلو فى السكه فواحد منهم قال للتانى تصدق الراجل اللى انا بشتغل عنده غبى اوى تصور بعتنى اشتريله عربيه و ما يعرفش ان انهارده الحد والمحلات قافلة فالتانى قاله لا ده انا بشتغل عند واح اغبى من بتاعك تصور بعتنى النادى اشوفه هناك يعنى مش قادر يرفع سماعة التليفون و يسأل على نفسه

بلديتنا عايز يعلم ابنه انجليزى راح ابتدائي منفعش، راح ثانوى منفعش، راح الجامعة منفعش، قال لازم اوديه انجلترا واجوزه واحدة من هناك عشان يعرف يتكلم انجليزى، راح فى الصباحية بيقولها "مستر هريدى موجود؟" قلتلوا "نجولو مين؟"

_______________________________--

واحد ندل قعد يتحايل على حبيبته علشان تخرج معاه لمده سنه ولما وافقت راح قال لابوها

مرة حلاق بيعلم ابنه الحلاقة فدخل زبون المحل يحلق دقنه فقال لابنه "لو جرحت الراجل هاضربك" بدأ الابن فى الحلاقة فجرح الراجل فجاء الاب ليعطيه بالكف فابعد الابن نفسه فضرب الزبون، ثم اكمل الابن فجرح الرجل مرة اخرى وتكرر نفس الموقف، ثم جاءت المرة الثالثة وجرح الرجل فقال للولد "اسرع وخبا الجرح قبل ان يراه ابوك"

مره واحد عنده مزرعه فراخ وكانت فشله جدا راح لمهندس زراعى قاله انا مش عارف ازرع الفراخ قاله ليه قاله زرعتها من رجليها مطرحتش زرعتها من جناحها مطرحتش زرعتها من دماغها مطرحتش المهندس قاله هات عينه من الارض

مره واحد راح السرك وقرر انه يعمل حاجه مختلفه راح جاب نمله وقعد يدربها10 سنين علشان تقف على رجل واحده فراح رايح لولد صغير فى الشارع وقاله بص يا حبيبى النمله دى بتقف على رجل واحده فراح الولد مسك النمله وفعصها وقاله ايه ده يا عمو دى نمله فقرر انه يعيد التجربه وقال عيال صغيره ايه انا هاروح لولد كبير جاب نمله تانى ودربها 10 سنين وراح لواحد كبير فى الشارع وقاله بص النمله دى بتقف على رجل واحده فمسك النمله وفعصها وقاله ايه ده يا عمو انا مش قولتيلك من 10 سنين ان دى نمله

واحد رخم دخل أحد المطاعم وطلب صحن فول، وبعدما أنتهي من آكله سأل الجرسون: كم تريد ثمناً للفول، اجابه: 13 قرشاً..مد الخبيث يده في جيبه وأخرج ال13 قرش ورماها على الارض.. وتكرر المشهد 3 أيام متتالية. وفي اليوم الرابع دخل المطعم وما معاه صرافة فاعطى الجرسون ربع جنيه(25) قرش وقال له واحد فول، طبعا الجرسون حب ينتقم منه فاحضر الباقي(12)قرش ورماهم على الارض وقال له خذ الباقي، فاخرج الرخم قرش من جيبه ورماه فوق ال( 12) قرش وقال للجرسون كمان واحد فول
    ________________________________-
    واحد ساكن فى الدور التاسع وتحتيه بقال كل شويه الراجل صاحب البقاله ينده عليه ويقول له تليفون ليك وكل شويه الراجل يفضل يطلع وينزل يرد على التليفونات واحد صاحبه شافه فقال له ما تشتريلك موبايل احسن اام الراجل اشترى الموبيل واده للبقال وقال له اى حد يتصل بيه اندهلى

مجموعة في مستشفي المجانين قرروا الهروب فالزعيم بتاعهم قال لهم الخطة بسيطة، ناخد معانا سلم عشان لو لقينا السور عالي نطلع السلم، و لو لقيناه واطي ننط من فوقه. فلما وصلوا لقوا ان المستشفي من غير سور قالهم ياللا نرجع الخطة فشلت!

___________________________________________----
    !في سنة كنا بنروح البحر كتير يمكن كل اسبوع تقريبا بس مكناش في مصر و البلد اللى كنت فيها الدبابير زى الذباب في مصر و كنت قاعدة سرحانة في البحر و مش في الدنيا فجأة لقيت دبور جه منين الله اعلم و انا بترعب من حاجة اسمها حشرات فضلت اجرى و انا سامعة زن الدبور ورايا اجرى اجرى قعدت اجري ربع ساعة بحالها و هو مش عايز يسيبني كأنه حالف انه ييجي و رايا و في الاخر بعد ما كل الموجودين اعدوا يضحكوا علية اكتشفت ان الدبور مشي من زمان و ان صوت الزن ده صوت اجراس صغيرة في التوكة بتاعتى

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 14, 2024 3:02 am